mintcar

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Det är inte enkelt längre.

Av mintcar - 23 februari 2011 09:07

Viskade han i min nacke när vi skulle sova igår.

Det är inte enkelt längre min älskade.


och jag känner ibland att jag bara vill skrika att det är skitsamma med allting, och ibland känns det som att jag bara är ett hinder i hans liv och att jag borde kliva undan.

Men jag vill inte vara utan honom, jag älskar honom och jag vill att det ska funka mellan oss, jag vill att vi ska ha det sådär mysigt som jag vet att vi kan! och jag tror och vet att jag kan göra honom lycklig, hjälpa honom och ge honom ett bra liv!

Hela kvällen igår var så underbar, så som jag vill att mitt och vårat liv ska vara! Tills han gled in på ett ämne som fick mig att tänka på det som känns fel, och jag grät och var orättvis mot honom och han blev ledsen på mig.


Det borde inte vara såhär svårt. Vi borde inte ha dom här problemen, det är det som gör mig mest ledsen. Det borde inte vara svårt, han borde bara välja mig. Samtidigt så vet ju jag att föhållanden tar slut, och vi med vår åldersskillnad har väl knappast bättre odds än andra. Och när han för gott lessnat på mig och det tar slut, vill jag inte att han ska stå ensam i världen och jag vet inte hur jag kommer agera, om jag klarar av att bry mig om honom eller om jag ens överlever ensam. Jag känner trygghet i att de har en okej relation och därför vill jag inte förstöra något, de har gemensamma barn och de kommer finnas i varandras liv jag förstår det. Varför han ska spendera tio timmar i veckan (oftast mer!) med att hjälpa henne förstår jag däremot inte när jag vill ha mer tid med honom, och jag förstår inte varför han inte ser det lika som jag gör. ååh.


Nej, sannerligen kära du. Det är inte enkelt längre.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintcar - 6 mars 2011 23:08

Kräktes ikväll. Efter en minst sagt stressad kväll/natt, skrik och bråk med nära och kära på förmiddagen, hetsätning av lösgodis på em och jobb på kvällen. När allt lugnat sig återvände jag till samma fallgrop som alltid, WC'n.   Gick till datorn...

Av mintcar - 4 mars 2011 11:15

Som jag skrivit blir det här en till helg utav den jobbigare sorten. Så jag bokade precis biljetter till ett evenemang ikväll, en roande teatergrej som jag velat gå på hela vintern men inte lyckats ragga sällskap till! Ikväll går jag, ensam, om jag p...

Av mintcar - 2 mars 2011 11:16

Jag har precis återhämtat mig och vågat tro på att det kommer att vara han och jag nu. Att det ska få vara sån där trygg vardag ett tag, han och jag, som jag längtar efter, jag riktigt njöt av att kunna vara sådär kär och mysig.. Han släpper bomben, ...

Av mintcar - 1 mars 2011 09:29

Igår var en helt underbar kväll, den finaste på länge. Och det beror endast på att det kändes som att vi var på riktigt! Jag skjutsade honom till och från bussen, jag släppte in hans katter när han var borta och jag låg i hans säng och väntade på att...

Av mintcar - 28 februari 2011 10:07

Käre värld. Nej, det blev ingen mat igår, inte ens någon potatis. Jag kröp ner i sängen istället, han ringde och hörde hur matt jag var efter den här helgen, som för oss varit jobbig pga 'yttre omständigheter' (läs; hans familj).   - Har du ätit ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards