mintcar

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Känsliga bröst!! :o

Av mintcar - 22 februari 2011 12:20

Så länge jag kan minnas har det aldrig känts speciellt mycket när någon rört vid mina bröst, eller nipples. Jag har sagt åt män att de får ta i ordentligt om de vill leka med tuttarna för annars tycker jag att det mest blir tråkigt.. :P

I typ två veckor har de till min förvåning varit superkänsliga! Han har knappt fått mer än rört vid dem och jag har tiotals gånger känt mig tvungen att ta bort hans händer. Det har varit jättemysigt, men samtidigt lite oroväckande. Han har sagt att det kanske beror på att jag snart ska ha mens och därför blivit mer känslig och han klagar inte hehe.. meen jag tänker att jag har haft mens förut och det har inte varit såhär. Jag har på riktigt varit orolig att jag blivit gravid. Idag sitter jag dock med världens mensvärk och hoppas att mina bröst fortfarande ska vara lika roliga om en vecka :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mintcar - 6 mars 2011 23:08

Kräktes ikväll. Efter en minst sagt stressad kväll/natt, skrik och bråk med nära och kära på förmiddagen, hetsätning av lösgodis på em och jobb på kvällen. När allt lugnat sig återvände jag till samma fallgrop som alltid, WC'n.   Gick till datorn...

Av mintcar - 4 mars 2011 11:15

Som jag skrivit blir det här en till helg utav den jobbigare sorten. Så jag bokade precis biljetter till ett evenemang ikväll, en roande teatergrej som jag velat gå på hela vintern men inte lyckats ragga sällskap till! Ikväll går jag, ensam, om jag p...

Av mintcar - 2 mars 2011 11:16

Jag har precis återhämtat mig och vågat tro på att det kommer att vara han och jag nu. Att det ska få vara sån där trygg vardag ett tag, han och jag, som jag längtar efter, jag riktigt njöt av att kunna vara sådär kär och mysig.. Han släpper bomben, ...

Av mintcar - 1 mars 2011 09:29

Igår var en helt underbar kväll, den finaste på länge. Och det beror endast på att det kändes som att vi var på riktigt! Jag skjutsade honom till och från bussen, jag släppte in hans katter när han var borta och jag låg i hans säng och väntade på att...

Av mintcar - 28 februari 2011 10:07

Käre värld. Nej, det blev ingen mat igår, inte ens någon potatis. Jag kröp ner i sängen istället, han ringde och hörde hur matt jag var efter den här helgen, som för oss varit jobbig pga 'yttre omständigheter' (läs; hans familj).   - Har du ätit ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards